Saturday, May 17, 2008

هيلاري آتش به پا مي‌كند

هيلاري مشت‌هاي گره كرده‌اش را اين بار نه به سوي رقيب پيشتاز اش ، باراك اوباما، كه به سوي رسانه‌ها نشانه رفته است.

هيلاري كلينتون در جلسه‌اي كه با حمايت‌كنندگان مالي و ابر نمايندگان داشت و نيز در آگهي جديد تلويزيوني‌اش از عملكرد كساني كه او را بازنده مي‌دانند و باراك اوباما را به عنوان نامزد قطعي حزب دموكرات در نظر مي‌گيرند به شدت انتقاد كرد.

هيلاري كلينتون جمعه شب با لحني مصمم گفت:" من معتقد ام من نماينده بهتري براي حزب هستم ، من هم بهتر آماده شده ام و هم احتمال بيشتري وجود دارد كه رييس جمهور شوم، براي من اهميتي ندارد سياسيون چه مي‌گويند، من اين را به راي دهندگان واگذار مي‌كنم." وي ادامه داد " از انتخابات آيوا چند بار كار من را تمام شده پنداشته‌اند، اما خوشبختانه همواره اشتباه كرده‌اند."

او اگر بتواتند جلوي گرايش ابرنمايندگاني را هنوز از كسي حمايت نكرده‌اند را به سمت اوباما بگيرد و نيز بتواند راي دهندگان دموكرات در چهار ايالت باقي مانده و همچنين پرتوريكو را قانع كند كه براي اعتراض به اوباما به پاي صندوق‌هاي راي بياييد و پيروزي قاطع 67 به 26 درصدي ويرجينياي غربي را تكرار كند مي تواند به شكست سناتور اوباما و كسب راي كنوانسيون حزب دموكرات اميدوار باشد.

ستاد انتخاباتي كلينتون معتقد است رسانه‌ها آن طور كه بايد به پيروزي او در ويرجينيا توجه نكرده‌اند. اماشايد واقعيت اين باشد كه حسابگري و اقبال ستاد انتخاباتي اوباما، نقشه‌هاي خانم كلينتون را نقش بر آب كرد. پست ديروز حمايت از اوباما در بهترين موقع را در اين باره بخوانيد.
برگرفته از گزارش پولتيكو .


No comments: