Saturday, June 7, 2008

دست در دست رقيب

هيلاری کلينتون باراک اوباما را برنده حزب دمکرات برای نامزدي رياست جمهوری آمريکا اعلام کرد و از حاميانش خواست در حمايت کامل از رقيب پيشين اش در مبارزات انتخاباتی به او ملحق شوند.

هزاران حامی هيلاري کلينتون امروز، شنبه، در جريان سخنرانی اش در واشنگتن، بارها با فرياد های شادی و کف زدن ، سخنان او را قطع کردند. صداهای اعتراض‌آميزي نيز در آغاز سخنرانی خانم کلينتون ، هنگامی که وی ازسناتور اوباما نام برد، شنيده شد ، اما کلينتون از تمامی دمکرات ها خواست در انتخابات عمومی ماه نوامبر، که جانشينی برای پرزيدنت بوش انتخاب ميشود، با يكديگرهمکاری کنند.

هيلاري کلينتون، در حالی که همسرش بيل کلينتون رئيس جمهوری پيشين در کنارش ايستاده بود بارها خطاب به حاميانش گفت ما بايد انتخاب باراک اوباما را به مقام رياست جمهوری عملی کنيم.

سناتور کلينتون با اشاره به يک شعار اصلی در مبارزات انتخاباتی سناتور اوباما که بر توانائی برای تحقق بخشيدن به تحول و دگرگونی تاکيد مي‌گذارد، گفت وی اکنون همراه با سناتور اوباما برای پيروزی بر سناتور جان مک کين کانديدای جمهوريخواهان در انتخابات رياست جمهوری تلاش مي‌کند. هيلاري کلينتون در ادامه گفت آرمانی که در آن سهيم و شريک هستيم ارزش دارد که برایيش بجنگيم.

برگرفته از گزارشVOA با اندكي تغيير.

عكس از AP

No comments: